Wat brengt 2021 voor jouw bedrijf?

Je bedrijf veranderd continue

Een van de meest voorkomende dingen die we zien bij zakelijke websites is dat het bedrijf zich aanpast en verandert, waardoor het nieuwe aanbiedingen en mogelijkheden naar voren brengt aan hun klanten. Hun website verandert echter niet en de boodschap kan een beetje onsamenhangend worden.

Waarom bekijk je je website niet in de ogen van potentiële klanten en denk je na over de manier waarop deze je bedrijf weerspiegelt? Als je een team hebt, kan dit een oefening zijn waar je samen aan werkt zodat je het voordeel van meerdere standpunten krijgt.

Het is belangrijk om hier kritisch te zijn als dat nodig is. Je kunt alleen veranderingen aanbrengen als je open en eerlijk bent over de huidige positie van je website.

Waar je dingen ziet die kunnen worden veranderd of niet duidelijk zijn voor je doelgroep, is er dus kans voor verandering. Maak een lijst van deze veranderingen, zodat je daarna aan deze lijst gaat werken om je website in het nieuwe jaar te vernieuwen.

Naast je website moet je ook naar je marketing kijken. 

Wat heb je dit jaar gedaan om nieuwe klanten naar je bedrijf te halen? Misschien heb je geïnvesteerd in SEO of betaalde advertenties. Wat voor Return on Investment (ROI) hebben deze je opgeleverd?

Neem de tijd om te kijken naar de prestaties van je bedrijf. Kijk naar het aantal leads dat je hebt gegenereerd. Hoeveel van die leads heb je omgezet in verkopen? Wat was de best presterende marketingstrategie die je hebt gebruikt?

Het nieuwe jaar geeft je de mogelijkheid om de marketingmethoden die goed werken voor je bedrijf te verdubbelen. Voor alles wat niet goed werkt, kun je de balans opmaken en beslissen of het iets is waar je mee door wilt gaan. Door je marketingbudget effectief en verantwoord in te zetten, kun je betere resultaten behalen voor je bedrijf.

Tot slot moet je een financieel doel stellen voor het nieuwe jaar.

Zeker met dit jaar zullen veel bedrijven en industrieën merken dat de inkomsten dalen. Het is volkomen begrijpelijk, want we hebben een wereldwijde pandemie gezien die overal ter wereld een ravage aanricht.

Hoeveel inkomsten zou je volgend jaar willen behalen? Schrijf dat op. Als je wilt, kun je dat opsplitsen in 12 delen en een doel stellen voor elke maand.

Maak er een missie van voor jou en je team om die inkomsten doelen in het nieuwe jaar te bereiken.

Website scan

Wil je een nulmeting uitvoeren op jouw website? Maak dan gebruik van mijn website scan. Ik controleer voor jou de volgende punten:

  • Website ontwerp en huisstijl
  • Conversie Optimalisatie
  • SEO / Online Zichtbaarheid
  • Gebruikerservaring
  • Website Snelheid & Prestaties
  • Beveiliging

Ook doe ik een Technische WordPress controle en krijg je een compleet rapport met aanbevelingen INCLUSIEF 2 uur van mijn tijd om gevonden problemen op te lossen.

Wil je meer weten –> Klik hier <–

Op jouw succes!

Related Articles

SEO-specialist inhuren? Met deze tips kies je de juiste

Gefrustreerd scrol je door de zoekresultaten in Google heen. Waarom zie je jouw bedrijf nou niet verschijnen in de zoekresultaten? Tot je eindelijk op pagina 10 aankomt… Voor veel bedrijven is dit helaas de realiteit. In dit geval is het inhuren van een SEO-specialist te oplossing! Maar waar moet je nou op letten en welke vragen moet je stellen? Na het lezen van deze blog weet je precies welke vragen je zeker moet stellen als je een SEO-expert gaat inhuren. Ook deel ik drie rode vlaggen die het signaal geven dat je beter verder kunt kijken.

Wat is SEO

Zoekwoorden plan?? Samen met jou bekijken wij per website pagina waar de pagina over gaat. Per pagina noteren we tot maximaal 20 woorden en kijken we…